poniedziałek, 8 grudnia 2014

Książkowy must have ;] "Lokomotywa" Julian Tuwim

Wiecie, że do tej pory nie miałyśmy "Lokomotywy", ale już mamy, najpiękniejsze wydanie jakie w życiu widziałam. Zaszłyśmy z Zosią do emipiku, ciężko się przepchnąć wózkiem do naszego ulubionego regału, ale dotarłam,  szperam po półkach z kartonowymi książkami, patrze "Lokomotywa" i myślę: "Kurcze, jak to się stało, że jeszcze jej nie mamy???".

Jak pisze notkę oglądam stronę wydawnictwa, a tam: "Produkt wyróżniony w konkursie MUST HAVE". No szkoda, że nic twórczego nie wymyśliłam. ;]

Generalnie co tu dużo pisać - książka jest piękna. Treść każdy zna na pamięć. Zobaczcie sami:


 
 
 
 
 
 
Czytam, że debiut wydawnictwa  - czekam co wydadzą dalej, bo jak tak się zaczyna to może być tylko ciekawiej. Czytam, że młoda ilustratorka - maluj kobieto, maluj nam jak najwięcej książek dla dzieci!! ;] Czytam, że można dokupić puzzle i już ich szukam.

Strona www: http://visart.pl/index.html
16 pięknych kartonowych stron ;] 
Ilustracje: Katarzyna Bogucka
Cena: empik: 21,49 zł, aros.pl: 15,99 zł, 
No lekko przepłaciłam ;], ale patrząc na zdjęcie na stronie wcale bym książki nie kupiła. Jak zobaczyłam na półce oniemiałam. ;] 
Dobrej nocy ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz