wtorek, 2 grudnia 2014

"Bardzo Mądry Maluch" ;]

Książki zazwyczaj kupuje seriami. Jak kupie jedną w empiku, bo wpadnie mi w oczy to resztę dokupuje w dyskontach książkowych. "Bardzo Mądry Maluch" to bardzo fajna seria wydawnictwa WILGA. Co mnie zaskoczyło? Autorkami książek i grafiki są polki: Iwona Krynicka i Katarzyna Nowowiejska. Zawsze strasznie się cieszę  jak znajdę coś wyprodukowanego w naszym kraju i mi się spodoba. Tak jestem patriotką! ;]

Wracając do książeczek.
Każda ma po 6 kartonowych stron (mało ;/) na których są ładne grafiki nawiązujące do tytułu. Może Zosia jest jeszcze za mała na tego typu zagadki, ale radzimy sobie. Opowiadamy, pokazuje jej paluszkiem, ona ogląda, obie cieszymy się ze spędzonego czasu razem.

Tytuły, które ukazały się w serii:
Pierwsze słowa
Kształty
Kolory
A, B, C
Porównania

Dzisiaj zobaczyłam, że nie mamy kolorów, dlatego zaraz zamawiam ją w empiku.  ;]

Cena za sztukę: 3,75 zł w emipku 2,80 zł w aros.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz