poniedziałek, 22 grudnia 2014

Boże Narodzenie.

Okres przedświąteczny i same święta Bożego Narodzenia to zdecydowanie mój ulubiony czas w ciągu roku. Kupowanie prezentów, ubieranie choinki, szykowanie kreacji (tu się odnajduję najlepiej) ;] to mój żywioł. U nas już posprzątane, prezenty gotowe do zapakowania, choinka świeci. Na szczęście przygotowanie kolacji Wigilijnej nie należy do moich obowiązków - odwiedzamy rodziców, a dywanów nie muszę trzepać, bo nie mamy. W kolejne świąteczne dni spotykamy się również z bliskimi przyjaciółmi. Święta Bożego Narodzenia nieodłącznie wiążą się z wiarą, z narodzinami Jezusa, dlatego dzisiaj pokaże wam "Biblię  dla dzieci" z ilustracjami Antonio Albarran, którą Zosia dostała w prezencie w dniu Chrztu Świętego od matki chrzestnej. 

Biblia to najważniejsza księga dla wielu wyznań. Księga ta według żydów i chrześcijan to słowa samego Boga. Biblię przetłumaczono na 2725 języków świata, jest najczęściej tłumaczoną książką wszech czasów, a także sprzedaje się najlepiej na świecie.

W Biblii wydawnictwa REA znajdziemy przypowieści wyselekcjonowane w taki sposób, aby podobały się najmłodszym czytelnikom. Przekazane w sposób jasny i prosty. Standardowo podzielone na Stary i Nowy Testament. Wszystko opatrzone specyficznymi grafikami: rysunkiem w połączeniu ze zdjęciem. Prezentuje się to naprawdę dobrze.




























Wydawnictwo REA
Oprawa twarda, piękne kartki - śliskie, błyszczące. 
196 stron. 
Cena: 34,90 zł strona wydawnictwa, 28,97 zł - aros.pl

Idealny prezent pod choinkę (wiem, wiem już za późno), chrzest, komunię, urodziny, imieniny, dzień dziecka i tak dalej ;] Dobry naprawdę na każdą okazję. 

Z uwagi na to, że tydzień świąteczny od dzisiaj codziennie będę pokazywać związane z tymi okolicznościami pozycje w literaturze dla dzieci. Jutro tekturowe. Zapraszam serdecznie. Życzeń jeszcze nie składam.


2 komentarze:

  1. Hej! Ja też chcę czytać mojemu małemu biblie już teraz, jak ma 4 miesiące.. wiara to bardzo ważna rzecz i chcę ją zaaplikować Maciusiowi od samego początku!

    a tak w ogóle jak wiesz jest teraz taka nominacja jak Liebster Blog Awards! Ja nominowałam Ciebie i 10 innych ciekawych blogów! :) Zaglądnij do mnie i do nich, i zacznij zabawe .. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My już z Zosią biblię przeczytałyśmy. Tę w poście i jeszcze inna malutką - też ja dostała na chrzciny, ale nie jest tak ładna ;]

      Dziękuję za nominację.
      Pozdrawiam z pewnością zajrzę ;]
      Wesołych Świąt ;]

      Usuń